Haribo kampanią wspiera nową linię żelków Starmix (wideo)

Haribo wprowadziło na rynek nowy produkt - żelki Starrmix. Promuje je kampanią w telewizji, internecie i punktach sprzedaży.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Haribo kampanią wspiera nową linię żelków Starmix (wideo)

Haribo Starmix to kompozycja 6 rodzajów żelek w jednej paczce. W opakowaniu znajdują się kultowe Złote Misie Haribo, żelki Happy Cola, wisienki, podłużne dżdżownice, dwuwarstwowe żabki oraz żelki-smoczki.

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszą intensywne działania promocyjne. Do znanej już reklamy telewizyjnej, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami, dodany został dedykowany tag-on Starmix. Nowe żelki wspierane są też aktywnościami w punktach sprzedaży.

Prowadzone są również działania w mediach społecznościowych, zarówno na kanałach marki, jak i działania z influencerami – na Instagramie i Tik Toku.

Pomysłodawcą konceptu jest brytyjska agencja Quitestorm, za produkcję odpowiada Hothead, a lokalną implementację – agencja Pakt. Mindshare Polska odpowiada za planowanie oraz zakup mediów.

Za działania PR oraz aktywacje z influencerami odpowiada agencja Yellowcups. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych