„Here’s an Idea” w kampanii HTC

W regionie EMEA rusza kampania HTC pod hasłem „Here’s an Idea”. Akcję przygotowały firmy Fearlessly Frank, Figtree i AMP London.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa HTC podkreśla mnogość innowacyjnych rozwiązań wprowadzonych w ostatnim czasie w nowych telefonach tej marki. Akcja – przebiegająca pod hasłem „Here’s an Idea” – kładzie nacisk na funkcjonalności HTC Sense, zaprojektowane z myślą o lepszej i łatwiejszej obsłudze urządzeń mobilnych HTC. I tak uwaga odbiorców jest zwracana na możliwość zdalnego zablokowania telefonu lub usunięcia osobistych danych po jego zgubieniu, konsolidację komunikacji z serwisów społecznościowych w jednej aplikacji czy widżet pozwalający rekomendować znajomym ulubione aplikacje.

grafika

Poszczególne przekazy podkreślają również zalety telefonów z rodziny HTC Desire, m.in. możliwość obsługi technologii Adobe Flash, automatyczne dopasowanie szerokości tekstu do ekranu podczas przeglądania stron internetowych i szybki dostęp do sieci. Kampania ma stanowić kontynuację akcji „You”, która była prowadzona w ubiegłym i bieżącym roku (więcej na ten temat).

grafika

 

Obecne działania reklamowe są zaplanowane w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Akcja obejmie telewizję, prasę, internet, outdoor i punkty sprzedaży. Pomysł kampanii przygotowały wspólnie agencje Fearlessly Frank i Figtree, a za koncepcję i realizację kreacji odpowiada agencja AMP London.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style