Serwis streamingowy History Play chce wejść na polski rynek

A+E Networks uruchomiła na Węgrzech serwis streamingowy History Play. Można w nim znaleźć treści m.in. z kanałów History i History 2. Obecnie prowadzone rozmowy w sprawie debiutu platformy na polskim rynku.

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Udostępnij artykuł:
Serwis streamingowy History Play chce wejść na polski rynek

History Play jest już dostępny w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Austrii, Włoszech i Holandii za pośrednictwem różnych operatorów kablowych i satelitarnych, a także platform streamingowych, w tym Amazon Prime Video i Apple TV +. Na Węgrzech serwis zadebiutował za pośrednictwem platformy streamingowej RTL Most+, należącej do największego nadawcy komercyjnego z Budapesztu.

- Cieszymy się, że możemy pogłębić naszą udaną współpracę z RTL na Węgrzech, jednym z naszych wiodących partnerów na rynku. Uruchomienie usługi History Play na Węgrzech podkreśla naszą ciągłą koncentrację na rozwoju w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu ostatnich dwóch lat dowiedzieliśmy się, że Węgrzy są lojalnymi i entuzjastycznymi widzami History. Z dumą oferujemy nasze wysokiej jakości treści dokumentalne subskrybentom RTL Most+, którzy będą mogli uzyskać dostęp do swoich ulubionych historii i postaci, kiedy tylko zechcą - powiedziała Izabella Wiley, SVP, dyrektor generalny A+E Networks CEE.

grafika

Trwają rozmowy w sprawie polskiego rynku

Niewykluczone, że już niebawem History Play pojawi się w ofercie polskich platform cyfrowych, sieci kablowych oraz serwisów streamingowych. Te ostatnie dbają również o biblioteki z produkcjami dokumentalnymi. Player ma w ofercie Discovery+, Canal+ online współpracuje z National Geographic Channel, które treści od wakacji będą też jednym z elementów oferty Disney+. Także sieci kablowe i platformy cyfrowe rozwijają serwisy z wideo na żądanie.

- Uruchomienie History Play na Węgrzech to kolejny etap poszerzania naszej obecnej mocnej oferty dokumentalnej o marki SVOD w Europie Środkowej. Rozmawiamy również z największymi klientami w Polsce i  innych krajach regionu o rozszerzeniu współpracy o propozycje nieliniowe - informuje portal Wirtualnemedia.pl Katarzyna Grynienko, PR and Digital Marketing Manager A+E Networks CEE.

grafika

History działa w Polsce od 14 lat

History (dawniej History Channel) zadebiutował w Polsce w 2008 roku. W 2014 roku na rynku pojawił się z kolei History 2 (wcześniej H2). Oba kanały emitują programy poświęcone historii, m.in. II wojny światowej, ale także zjawisk paranormalnych. Dużą popularnością cieszą się np. „Starożytni kosmici”, produkcja poświęcona teorii jakoby UFO wpływało na rozwój cywilizacji na Ziemi.

grafika

Kilka miesięcy temu informowaliśmy, że A+E Networks rezygnuje ze stacji Lifetime na europejskim, w tym polskim rynku. Nie zastąpi jej żaden nowy linearny kanał. W ostatnich latach nadawcy stawiają na własne serwisy streamingowe. Takowe stworzył m.in. Eleven Sports, Dizi, FilmBox czy TVN24. Z oferty tych marek można więc korzystać zarówno w szerszych pakietach, obejmujących również innych nadawców oraz indywidualnie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały