Hoop Cola w limitowanych opakowaniach z Wilq

Hoop Cola wprowadza nowe opakowania półlitrowych butelek, stanowiące limitowaną edycję napoju Hoop Cola w wersji regularnej, z cytryną oraz light. Zaprojektowała je agencja Opus B Brand Design.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowe opakowania Hoop Cola posiadają etykietę - folię termokurczliwą typu sleeve, która pozwala na umieszczenie dodatkowego brandingu na butelce.

Na opakowaniach pojawił się superbohater Wilq, którego Hoop Cola pozyskała do swojej nowej kampanii. Na potrzeby limitowanej edycji powstało 9 zabawnych, autorskich rysunków z wykorzystaniem charakterystycznego dla tego superbohatera humoru.

 

grafika
grafika

 

grafika

Za projekt limitowanych opakowań Hoop Coli odpowiada Opus B Brand Design. Autorem rysunków są bracia Minkiewicz, a za koncepcję rysunków odpowiada agencja Hand Made.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?
Materiał reklamowy

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą