Hoop Cola w limitowanych opakowaniach z Wilq

Hoop Cola wprowadza nowe opakowania półlitrowych butelek, stanowiące limitowaną edycję napoju Hoop Cola w wersji regularnej, z cytryną oraz light. Zaprojektowała je agencja Opus B Brand Design.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowe opakowania Hoop Cola posiadają etykietę - folię termokurczliwą typu sleeve, która pozwala na umieszczenie dodatkowego brandingu na butelce.

Na opakowaniach pojawił się superbohater Wilq, którego Hoop Cola pozyskała do swojej nowej kampanii. Na potrzeby limitowanej edycji powstało 9 zabawnych, autorskich rysunków z wykorzystaniem charakterystycznego dla tego superbohatera humoru.

 

grafika
grafika

 

grafika

Za projekt limitowanych opakowań Hoop Coli odpowiada Opus B Brand Design. Autorem rysunków są bracia Minkiewicz, a za koncepcję rysunków odpowiada agencja Hand Made.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style