Hypermedia reklamuje w internecie kredyt hipoteczny PKO BP

W internecie trwa kampania reklamowa kredytu hipotecznego „Własny Kąt” oferowanego przez PKO BP. Akcję przygotowała agencja interaktywna Hypermedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Działania reklamujące kredyt hipoteczny „Własny Kąt” PKO BP w internecie są dopełnieniem kampanii prowadzonej od połowy maja w telewizji i na outdoorze (więcej). Przekaz opiera się na haśle „Jestem u siebie” i wizerunku osób wykonujących codzienne czynności. Jednocześnie akcja informuje, że według danych Związku Banków Polskich co trzeci kredyt hipoteczny w naszym kraju jest udzielany przez PKO Bank Polski. Działania reklamowe skierowane są do osób wieku 25-55 lat żyjących w miastach i mających średnie lub wyższe wykształcenie.

Kreację kampanii oraz planowanie i zakup mediów na jej potrzeby przygotowała agencja interaktywna Hypermedia (Isobar Polska). Akcja – oparta na nośnikach wideo w rozmiarach 750x200, 300x250 i 160x600 – obejmuje portale Gazeta.pl. Interia.pl, Onet.pl iWP.pl oraz strony z sieci IDMnet, ARBOmedia, BIZONmedia, Behavia i CoreMedia. Kampanię zaplanowano do końca czerwca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska