I półrocze 2012: „National Geographic” liderem wśród pism podróżniczych

W I półroczu br. zdecydowanym liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych nadal był „National Geographic Polska”. Największym wzrostem w segmencie pochwalić się może „Traveler”, z kolei najwięcej stracił „Voyage”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w  I półroczu br. wyniosła 50 947 egz. i była o 2,03 proc. niższa niż w adekwatnym okresie rok wcześniej. Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J „Traveler”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 29 973 egz. i wzrosła o 16,58 proc. - jednocześnie jest to największy wzrost w zestawieniu. Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W I półroczu br. sprzedał się on w liczbie 12 793 egz. po spadku o 14,85 proc. Z kolei to jest największy spadek w rankingu. Na czwartym miejscu znalazł się magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 1,42 proc. i wyniosła 9 685 egz.

W czerwcu br. w porównaniu do czerwca ub.r. także liderem sprzedaży ogółem był „National Geographic Polska” (48 097 egz.; spadek o 15,99 proc. - największy w zestawieniu), drugie miejsce zajął „Traveler” (26 872 egz.; - o 7,86 proc.), a trzeci był „Voyage” (12 876 egz.; - o 12,88 proc.). Natomiast wzrost sprzedaży zanotowały tutaj tylko  „Podróże”. Ich wynik wzrósł o 3,61 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami