„I wszystko zaczyna się kleić!” - Wawel reklamuje cukierki Tofflairs (wideo)

Trwa kampania reklamowa nowej marki cukierków produkowanych przez firmę Wawel - Tofflairs. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tofflairs face… I wszystko zaczyna się kleić!”, przygotowały firmy marketingowe VML Poland, Mets i New Age Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„I wszystko zaczyna się kleić!” - Wawel reklamuje cukierki Tofflairs (wideo)

Reklamy z kampanii pokazują, jak różne osoby delektują się cukierkami Tofflairs, nie mogąc się im oprzeć. Kampania podkreśla, że promowane słodycze łączą w sobie karmelowy smak z czekoladowym nadzieniem.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (najpopularniejsze stacje), internet (m.in. konkurs „Zostań Tofflairs Face!”, reklamy wideo z jego zwycięzcami), outdoor (ponad tysiąc citylightów) oraz kina (sieć Cinema City). W telewizji działania będą prowadzone przez dwa miesiące, a w pozostałych mediach przez prawie cztery miesiące.

Kreację spotu przygotowała agencja VML Poland, za zakup i planowanie mediów odpowiada Mets, a działania w kinach koordynuje New Age Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"