„Jestem firmą” w kampanii Idea Banku do mikroprzedsiębiorców (wideo)

Idea Bank rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Jestem firmą” skierowaną do mikroprzedsiębiorców. Akcję, w którą zaangażowano twórców internetowych i klientów, bank przygotował wspólnie z agencją reklamową Hand Made.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Jestem firmą” w kampanii Idea Banku do mikroprzedsiębiorców (wideo)

Kampania jest oparta na założeniu, że działanie każdego mikroprzedsiębiorstwa jest ściśle związane z jego właścicielem, który zawiadując swoim biznesem „jest firmą” 24 godziny na dobę. Akcja ma za zadanie przedstawić codzienne wyzwania mikroprzedsiębiorców, główny spot rozgrywa się w gabinecie dentystycznym.

Do udziału w kampanii zaproszono twórców internetowych. - W przygotowanych wideo blogerzy pokażą niełatwą sztukę łączenia obowiązków, czyli jednoczesnego rozwijania swoich kanałów internetowych i prowadzenia firmy. Pierwszym z influencerów, którego nagranie już wkrótce ukaże się w sieci, jest Rock Alone - jeden z najpopularniejszych polskich gamerów z kanałem subskrybowanym przez niemal 1,5 mln osób. Przedstawi swój biznes „od kuchni” i opowie co w jego przypadku oznacza sformułowanie „jestem firmą” - opisuje Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Banku.

Ponadto w ramach comiesięcznego cyklu „Pokaż firmę w Idea Banku” klienci będą opowiadać m.in. czym się zajmowali, zanim zdecydowali się na założenie własnej działalności oraz co było ich motywacją do „pracy na swoim”. Z kolei w przestrzeniach coworkigowych Idea Hub co miesiąc nagrywana będzie prasówka, czyli cykliczne zestawienie informacji ważnych dla każdego przedsiębiorcy.

W kampanii będą promowane usługi dla mikrofirm. - Mikroprzedsiębiorcy oczekują produktów skrojonych na miarę, które ułatwią im prowadzenie własnej działalności. Dlatego „będąc firmą w Idea Banku”, klienci mogą korzystać z jego rozwiązań do woli. Nie muszą jeździć do wpłatomatu - Mobilny Wpłatomat sam stanie pod ich drzwiami. Nie muszą także płacić za biuro, ponieważ bank oddaje do ich dyspozycji przestrzeń coworkingową Idea Hub. Zgodnie z przekazem: „Idea Bank - jesteśmy firmą, która obsługuje 300 tysięcy firm” rozumiemy potrzeby przedsiębiorców, ponieważ sami nimi jesteśmy - podkreśla Sławomir Gąsiorowski.

Działania są realizowane m.in. na profilach social mediowych Idea Banku oraz w serwisie ideabank.pl/jestem-firma.

Koncepcję kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa