IKEA będzie promowana w „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” w Polsacie

IKEA jest partnerem strategicznym „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, nowego programu Polsatu. O wprowadzenie produktów marki do formatu i jej promocję wokół produkcji dba agencja mediowa Wavemaker (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
IKEA będzie promowana w „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” w Polsacie

Partnerem strategicznym programu została IKEA. W każdym odcinku programu projektanci będą tworzyć projekty pomieszczeń najlepiej odpowiadających potrzebom i stylom życia bohaterów danego epizodu. Na przygotowanie projektu dostaną 36 godzin, część z nich przeznaczą na ‘wyścig zakupowy’ w sklepie IKEA, gdzie dobiorą rozwiązania z asortymentu marki.

Zmagania projektantów oceni dwuosobowe jury: Ania Cybulska - projektantka wnętrz i ekspertka z IKEA oraz uznany architekt i projektant Jakub Szczęsny.

Jeden z największych w historii polskiej telewizji projektów branded content

W polskiej edycji „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” IKEA chce pokazać szereg funkcjonalnych rozwiązań, prostych do wdrożenia i niekoniecznie kosztownych, a poprawiających jakość życia oraz zaprezentować szeroki asortyment, rozpiętość stylistyczną oraz cenową, a także proekologiczne rozwiązania.

Ma to być jeden z największych w historii polskiej telewizji projektów branded content, a jego realizacją w szerokim zakresie zajmuje się agencja Wavemaker. Dział agencji tworzący treści na potrzeby mediów i marketerów (Wavemaker Content) dba o skoordynowanie współpracy IKEA i Polsatu, zadaniem Wavemaker jest też wprowadzenie marki do produkcji oraz wypromowanie jej obecności w „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”.

Partnerstwo strategiczne z programem „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” to kolejny szeroko zakrojony projekt branded content realizowany w Polsce przez IKEA. Marka przez lata sponsorowała programy wnętrzarskie z Dorotą Szelągowską, w których lokowała swoje produkty, była też strategicznym partnerem kanału HGTV.

Stworzenie kreacji do kampanii wspierającej udział IKEA w „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” jest po stronie VMLY&R, a za produkcję formatu odpowiada Rochstar. Działaniami PR zajmuje się Garden Of Words.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski