Infor promuje prenumeratę dla swoich klientów

Od początku września Infor Ekspert (spółka należąca do holdinguInfor PL SA) rozpoczyna kampanię sprzedażową "Prenumerata 2009" -skierowaną do obecnych i przyszłych prenumeratorów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Przyszłoroczna oferta prenumeraty wydawnictwa składa się z 49produktów: czterech samodzielnych serwisów internetowych, 12internetowych czasopism, sześciu elektronicznych publikacji z grupyInfor Lex i 18 tradycyjnych czasopism w wersjach papierowych.

Każde czasopismo i produkt internetowy posiadają własny,indywidualny zestaw prezentów. Za opłacenie rocznej prenumeratyklienci sami wybierają, które spośród proponowanych prezentówchcieliby otrzymać.

Akcja będzie prowadzona z tradycyjną drogą pocztową, ale takżepoprzez e-mailing, telemarketing, oferty w internecie oraz nałamach własnych czasopism. Wspiera ją kampania w internecie nanajwiększych portalach internetowych, takich jak Wirtualna Polska iOnet.pl (różnorodne kreacje internetowe np. billboardy, top layery,stałe boksy) oraz autopromocja w "Gazecie Prawnej".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Kanał Zero TV ma trafić na pozycję 0 pilotów. Stanowski do telewizji: "Nauczymy się, jak zrobić wam krzywdę"

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Paramount Skydance likwiduje kolejny kanał. Co z polskim rynkiem?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

Canal+ wznowił sprzedaż Eleven Sports. Ile kosztują kanały?

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

"Kwiatki polskie duże" znów wędrują po ramówce. Od stycznia w TVP2

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę

Iberion stawia na HR. Zatrudnił znaną managerkę