Insignia zajmuje się obsługą marki Góralki w social mediach

Agencja Insignia odpowiada za realizację działań i obsługę marki wafelków Góralki, produkowanych przez IDC Polonia w mediach społecznościowych. W promocję marki zostaną zaangażowani influencerzy, m.in. Adam Wiejak.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Insignia zajmuje się obsługą marki Góralki w social mediach

Agencja Insignia zaproponowała nową koncepcję komunikacji z fanami Góralek – jest ona oparta na odważnych działaniach na bazie najbardziej aktualnych trendów wizualnych na 2019 rok, autentycznej zabawie, emocjach i działaniach szerokozasięgowych.

Do zaplanowanych aktywności w social mediach będą zaangażowani znani influencerzy, m.in. Adam Wiejak, twórca kanału Poszukiwacz. Będą oni rzucać wyzwania obserwatorom, a ci, którzy się ich podejmą będą nagradzani.

- W strategii komunikacji marki bardzo mocny nacisk położyliśmy na takie wartości jak autentyczność, współtworzenie, czyli user-generated content oraz pozytywne emocje. Od teraz dobra zabawa będzie kojarzyć się tylko z Góralkami - mówi Anna Ortman, social media manager w agencji Insignia.

Agencja odpowiada za obsługę i moderację kanałów social media, opracowanie i obsługę konkursów-wyzwań, przygotowanie kreacji, koordynację współpracy z influencerami oraz opracowanie i realizację kampanii mediowej wspierającej działania.

Jeszcze w tym kwartale ma wystartować „Loteria Góralek” - kampanię mediową akcji przygotowała też agencja Insignia.

Marka wafelków Góralki w jednej z ostatnich kampanii – jesienią 2017 roku – promowana była hasłem |”3 x Ciacho”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"