„Instynkt” z Danutą Stenką nie był hitem TVP2

Serial kryminalny „Instynkt” z Danutą Stenką oglądało w TVP 2 średnio 1,53 mln widzów. Dwójka przegrywała w paśmie jego emisji z konkurencją oraz notowała gorszy wynik niż przed rokiem. Na razie nie będzie kolejnej serii.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

„Instynkt”, nadawany we czwartki o 21.45, miał średnio 11,66 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 11,48 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem stacja miała odpowiednio 15,69 proc. i 16,42 proc. udziału w rynku (grupa 4+ oraz 16-49).

 

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl liderem pasma była Jedynka z 2,6 mln widzów i 20,16 proc. udziału. Drugi był Polsat (2,3 mln widzów i 17,71 proc. udziału), trzeci zaś telewizja TVN (1,9 mln widzów i 14,51 proc. udziału). 

Serial "Instynkt" oglądały przede wszystkim kobiety, osoby powyżej 45 roku życia. Blisko 22 proc. widzów pochodziło z największych miast. Wpływy reklamowe wyniosły 8,02 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). 

“Instynkt” to opowieść o tajemniczej komisarz Annie Oster, która wraz z ekipą ze stołecznej dochodzeniówki rozwiązuje zagadki kryminalne, zbliżając się do poznania tajemnicy o sobie. W roli głównej występowała Danuta Stenka, a całość wyreżyserował Patryk Vega.

Na razie TVP 2 nie ma planów kontynuacji serialu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]