Interaktywny „Najlepszy program” latem w Eska TV

Kanał Eska TV od poniedziałku 29 czerwca br. wprowadzi na antenę codzienne pasmo na żywo „Najlepszy program” z muzyką, konkursami, materiałami z sieci, rozmowami i newsami

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Interaktywny „Najlepszy program” latem w Eska TV

- Program ma na celu zaangażowanie tych wszystkich, którzy popołudniami włączają Eskę TV tylko do posłuchania, bo w tym czasie siedzą na Facebooku, aktualizują Instagrama lub robią inne rzeczy w sieci. To nasi widzowie wiedzą najlepiej, jak taki program powinien wyglądać i dlatego, chcemy, żeby mieli wpływ na jego kształt - mówi Barbara Wiśniewska-Grzesiak, dyrektor programowa Eska TV.

W realizowanym na żywo „Najlepszym programie” pokazywane będą materiały wrzucane do sieci przez widzów i łączenia z gwiazdami, emitowane będą też pozdrowienia wideo od widzów, w paśmie znajdą się również plotki i newsy ze świata gwiazd i muzyki. Podczas trwania magazynu prowadzone będą działania na Facebooku, Twitterze i Instagramie, a prowadzący sprawdzą m.in. co w komentarzach piszą ich widzowie. Całość uzupełnią teledyski.

Program będzie miał cztery prowadzących - dwie występujące na zmianę pary: Krzysztofa „Jankesa” Jankowskiego i Aleksandrę Kot oraz Janka Pirowskiego i Martę Laux.

„Najlepszy program” będzie emitowany od poniedziałku do piątku od  godz. 16.00 do 18.00. Za jego produkcję odpowiada dział produkcji Eska TV działający w ramach Grupy ZPR Media.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w maju br. udział stacji Eska TV w rynku wyniósł 0,45 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały