Intermarché rusza z nową platformą komunikacji

Ruszyła nowa platforma komunikacyjna sieci supermarketów Intermarché (Grupa Muszkieterów) pod hasłem „Wszystko czego dziś chcę”. Motto przewodnie kampanii ma w pełni odzwierciedlać wartości wyróżniające markę na rynku: szeroki asortyment, niskie ceny, przyjazną obsługę oraz bogatą ofertę świeżych produktów, w tym lokalnych specjałów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Intermarché rusza z nową platformą komunikacji

W ramach kampanii Intermarché zaprezentowało odświeżoną wersję kultowej piosenki wykonywanej przez Izabelę Trojanowską. Nowoczesna aranżacja utworu, wzbogacona dynamicznymi kreacjami graficznymi, podkreśla charakter marki i jej zalety. Dzięki temu Intermarché chce budować wizerunek supermarketu, który łączy dyskontowe ceny z szerokim wyborem produktów. 

Intermarché z nową kampanią, w spocie hit Trojanowskiej

Kampania jest wspierana spotem wideo, który zachęca do zakupów, ukazując codzienne korzyści płynące z oferty sklepów. 

– Po ponad pięciu latach postanowiliśmy odświeżyć nasz wizerunek i wprowadzić nową koncepcję kreatywną. Chcemy nie tylko uwypuklić pozytywne emocje związane z zakupami w Intermarché, ale także przypomnieć naszym klientom o kluczowych atutach naszej oferty. Kampania oparta na przeboju Izabeli Trojanowskiej doskonale oddaje nasze wartości, podkreślając to, co klienci cenią w naszych sklepach: świeżość, jakość i niskie ceny. Jesteśmy przekonani, że spot z uwielbianym przez Polaków, ponadczasowym przebojem przyciągnie uwagę oraz umocni naszą relację z klientami – mówi Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Intermarché



Kampania „Wszystko czego dziś chcę” prowadzona jest na szeroką skalę i obejmuje działania w mediach tradycyjnych oraz online. Reklamy emitowane są w wybranych stacjach TV, radiu oraz na platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy TikTok. Dodatkowo kampania widoczna jest na nośnikach display w internecie, billboardach oraz w gazetkach promocyjnych. 

Działania promocyjne obejmują również komunikację w sklepach Intermarché. 

Za koncept kreatywny kampanii odpowiadała Agencja 2012, produkcję zrealizowało studio Warsaw Production, a zakupem mediów zajęło się EssenceMediacom.  

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2023 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,3 mld złotych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana