Internet dwa razy popularniejszy od telewizji?

Medium, na które amerykańscy internauci poświęcają najwięcej czasujest... internet.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z przeprowadzonego we wrześniu i październiku zeszłego rokubadania firmy IDC wynika, że amerykańscy użytkownicy internetuspędzają w sieci średnio 32,7 godziny tygodniowo - informuje naswojej stronie internetowej eMarketer.

To prawie dwa razy więcej niż w przypadku telewizji, na którejoglądanie badani przeznaczają średnio 16,4 godziny w tygodniu.Daleko w tyle znalazło się czytanie gazet i czasopism (3,9 godzinytygodniowo).

Warto tutaj jednak zaznaczyć, że w badaniu IDC brali udziałinternauci w wieku co najmniej 15 lat, którzy często logują się dosieci.

Szersze spojrzenie pokazuje raport firmy Forrester Research,która zbadała jak ogół dorosłych Amerykanów dzielił w ubiegłym rokuswój czas na różne media. Okazało się, że przez 37 procent czasuprzeznaczanego na media respondenci oglądali telewizję, przez 29procent korzystali z internetu, przez 19 procent słuchali radia,przez 8 procent czytali codzienne gazety, a przez 7 procent czytaliczasopisma.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style