iPhone w Chinach - rozmowy wciąż trwają

Operator komórkowy China Mobile nie doszedł jeszcze do porozumieniaz firmą Apple w kwestii premiery iPhone'a na rynku chińskim.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jednocześnie największy pod względem liczby subskrybentówoperator komórkowy na świecie poinformował, że rozmowy zkalifornijską firmą cały czas trwają.

"Cały czas dyskutujemy z Apple, ale do tej pory porozumienie niezostało osiągnięte" - powiedział dziennikarzom dyrektor wykonawczyChina Mobile Wang Jianzhou po ogłoszeniu wyników finansowychoperatora za ubiegły rok.

Przypomnijmy, że w czerwcu 2008 roku operator ujawnił, iżnajwiększa przeszkoda jaka stała na drodze do porozumienia z Applezostała usunięta. Chodziło o żądania firmy Steve'a Jobsa, którachciała uczestniczyć w podziale miesięcznych zysków operatora, naco ten nie wyrażał zgody.

Wówczas wydawało się, że iPhone szybko trafi na chiński rynek, arynkowi analitycy prognozowali, że stanie się to w listopadzie. Samszef Apple oświadczył wtedy, że chciałby aby urządzeniezadebiutowało w Chinach w późniejszej części 2008 roku.

Na koniec minionego roku China Mobile miał 457,25 milionasubskrybentów.

źródło: AFP

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu