Brytyjski ITV startuje z programem newsowym na Instagramie

Największa komercyjna stacja telewizyjna w Wielkiej Brytanii ITV uruchamia na Instagramie nowy serwis informacyjny "The Rundown", który jest skierowany do nastolatków.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

"The Rundown" adresowany jest do młodych Brytyjczyków w wieku 14-17 lat. format audycji dostosowany jest do ich potrzeb i nawyków w sieci.

Informacje podawane będą w formie krótkich wideo z dołączonymi napisami w sekcji Stories.

Dodatkowo, materiały będzie można oglądać także na Snapchatcie.

Serwis będzie udostępniany w godzinach popołudniowych (15:45), tak by młodzież mogła go oglądać po wyjściu ze szkoły. Prowadzącą została Amani Ibrahimi, dziennikarka ITV.

Nad produkcją czuwa specjalnie powołany w tym celu  zespół producencki.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych