Brytyjski ITV startuje z programem newsowym na Instagramie

Największa komercyjna stacja telewizyjna w Wielkiej Brytanii ITV uruchamia na Instagramie nowy serwis informacyjny "The Rundown", który jest skierowany do nastolatków.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

"The Rundown" adresowany jest do młodych Brytyjczyków w wieku 14-17 lat. format audycji dostosowany jest do ich potrzeb i nawyków w sieci.

Informacje podawane będą w formie krótkich wideo z dołączonymi napisami w sekcji Stories.

Dodatkowo, materiały będzie można oglądać także na Snapchatcie.

Serwis będzie udostępniany w godzinach popołudniowych (15:45), tak by młodzież mogła go oglądać po wyjściu ze szkoły. Prowadzącą została Amani Ibrahimi, dziennikarka ITV.

Nad produkcją czuwa specjalnie powołany w tym celu  zespół producencki.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"