Jacek Braciak w kampanii Cyfrowego Polsatu reklamuje ofertę telewizji internetowej OTT

Cyfrowy Polsat rozpoczął kampanię reklamową swojej nowej oferty - telewizji internetowej działającej z internetem od dowolnego dostawcy. W spocie reklamowym gra aktor Jacek Braciak.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jacek Braciak w kampanii Cyfrowego Polsatu reklamuje ofertę telewizji internetowej OTT

Telewizja internetowa OTT umożliwia odbiór kanałów telewizyjnych przez Internet od dowolnego dostawcy (po Wi-Fi lub kablu). Oferta programowa zapewnia możliwość dowolnego włączania pakietów (bezpośrednio z poziomu dekodera w nowej aplikacji Sklep) i płacenia tylko za te, które się wybrało. Oferta jest oparta na trzech pakietach podstawowych: Wygodnym, Komfortowym i Bogatym (za 20, 30 lub 60 zł miesięcznie).

Nowość jest skierowana do użytkowników wszystkich operatorów internetu domowego - zarówno stacjonarnego, jak i mobilnego.

W ramach kampanii reklamowej nowej oferty zaplanowano emisję spotów m.in. w Polsacie i na kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Ponadto uwzględniono działania online obejmujące m.in. serwisy horyzontalne, tematyczne i social media.

W spocie reklamowym Jacek Braciak wciela się w ojca rodziny, która odwiedza salon Cyfrowego Polsatu i zapoznaje się z nową ofertą.

Spot wyreżyserował Piotr Janowski. Za kreację odpowiada Grey Group Poland, produkcją zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją – Televisor. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie