Jacek Studziński: z Well do 180heartbeats + Jung v. Matt

Jacek Studziński objął funkcję senior strategy plannera w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Ostatnio prowadził własną działalność pod marką Well, a wcześniej pracował m.in. w agencjach TBWA, G7, Grey Group i Leo Burnett.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jacek Studziński: z Well do 180heartbeats + Jung v. Matt
Jacek Studziński

W 180heartbeats + Jung v. Matt Studziński będzie odpowiadał za strategię komunikacji dla takich klientów jak Aleo, Dakea, Getin Bank, Google, Opel, Samsung i Social Wolves. Ponadto będzie wspierał działania w zakresie new business.

- Rozbudowanie działu strategii jest konsekwencją wzmacniania naszych kompetencji w obszarze długofalowych rozwiązań komunikacyjnych. Jacek to strateg z krwi i kości - silna osobowość, która na drodze do insightu, zadaje wiele pytań, pobudzających cały team - wyjaśnia Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający i partner w 180heartbeats + Jung v. Matt

Przez ostatnie trzy lata Jacek Studziński prowadził własną działalność konsultingową pod marką Well. Wcześniej był m.in. strategic planing directorem w Young & Rubicam Poland (w latach 2011-2012) i G7 (w latach 2009-2011), planning directorem w TBWA (w latach 2007-2009), strategic plannerem i strategic planing directorem w Grey Group Poland (w latach 2004-2006) i plannerem w Leo Burnett (w latach 2003-2004).

Ogółem w branży reklamowej pracuje od 15 lat. Realizował projekty dla takich firm jak AXA, Chipita, Credit Agricole, Cropp Clothing, Ferrero, Heineken, Mars (Twix, Dove, Pedigree, Chappi, KiteKat), Nivea, Orange, SAB Miller i T-Mobile.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style