Jacek Walkiewicz motywuje w reklamach ING Banku Śląskiego (wideo)

W nowych reklamach ING Banku Śląskiego wspólnie z Markiem Kondratem występuje Jacek Walkiewicz, psycholog i trener motywacji. To wizerunkowa część kampanii reklamującej pożyczkę gotówkową.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jacek Walkiewicz motywuje w reklamach ING Banku Śląskiego (wideo)
Marek Kondrat i Jacek Walkiewicz w reklamie ING Banku Śląskiego

W reklamach Jacek Walkiewicz radzi m.in. jak radzić sobie ze strachem, czy warto zawracać w połowie drogi oraz dlaczego innym udaje się dopiąć swego. Rozszerzone wersje wskazówek będą publikowane na stronie Dopnijswego.pl.

Jest to uzupełnienie kampanii prowadzonej od początku maja pod hasłem „Albo realizujemy, albo snujemy. Pożycz i dopnij swego” z udziałem Adam Woronowicza, w której reklamowana jest pożyczka gotówkowa (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).

Cała akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), internet (portale horyzontalne, wyszukiwarki, strony z sieci afiliacyjnych), radio, outdoor (billboardy w wybranych miastach) oraz oddziały ING Banku Śląskiego (wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki, materiały multimedialne).

Kreację kampanii przygotowała agencja Brain, działania w internecie realizuje agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]