Jacek Żakowski w reklamie

W środę ruszyła kampania plakatowa warszawskiej uczelni Collegium Civitas, mająca na celu rozpowszechnienie znajomości Uczelni i zachęcenie do rozpoczęcia studiów w CC.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Będzie trwała 2 tygodnie a plakaty zawisną w metrze, na słupach ogłoszeniowych oraz na przystankach autobusowych.

Celem kampanii jest rozpowszechnienie znajomości Uczelni wśród tegorocznych maturzystów i zachęcenie ich do przyjścia na studia.

Podstawę kampanii stanowią kolorowe plakaty, przedstawiające znanych i cenionych wykładowców Collegium Civitas: prof. Edmunda Wnuk-Lipińskiego, prof. Wojciecha Roszkowskiego, prof. Andrzeja Paczkowskiego, dr hab. Andrzeja Friszke, dr Jacka Saryusz-Wolskiego i red. Jacka Żakowskiego.

Plakaty o rozmiarze 120 na 180 cm zostały powieszone na słupach ogłoszeniowych Warexpo (82 sztuki), w metrze (10 sztuk) oraz na przystankach autobusowych (21 sztuk).

Projekty przygotowało Studio Bakalie, wyborem nośników zajęło się Collegium Civitas a zakupem easymedia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami