Jak powstawał wiosenny spot TVN? (making of)

Telewizja TVN wiosenną ramówkę promuje spotem, w którym pokazano tzw. kinetyczne domino. Zaprojektowali i zbudowali je studenci z kół naukowych Politechniki Warszawskiej. Zapraszamy do obejrzenia materiału making of.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Przy każdym segmencie konstrukcji zwanej też maszyną Rube Goldberga, w spocie pojawiają się gwiazdy najważniejszych wiosennych formatów TVN: Kuba Wojewódzki, Szymon Majewski, Anna Mucha grająca w serialu “Prosto w serce”, Katarzyna Olubińska z “Wymiataczy”, aktorzy z seriali “Usta Usta” i "Przepis na życie" oraz jurorzy i prowadzący “You Can Dance” i “X-Factora”. Nad projektem zaczęto pracować od listopada, scenografię budowano od końca grudnia, a zdjęcia z udziałem gwiazd TVN trwały przez dwa dni w połowie stycznia.

Utworem muzycznym wykorzystanym w spocie jest piosenka "Run" w wykonaniu amerykańskiego zespołu Vampire Weekend. Za produkcję filmu odpowiadał dział autopromocji TVN. Jego pomysłodawcą i reżyserem był Łukasz Grzegorzek, funkcję art directora projektu pełnił Przemysław Kilichowski, a za kreację odpowiadał Robert Przyszlak (zobacz spot).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style