PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Sukces programmatic rich media w kampanii “Młodzi Bogowie” Prudential
Sukces programmatic rich media w kampanii “Młodzi Bogowie” Prudential
Jak Napoleon powiedział „bonjour” w reklamach Carrefour (case study)
Jak Napoleon powiedział „bonjour” w reklamach Carrefour (case study)
Jak Allegro promowało „Legendy polskie” wśród internautów (case study)
Jak Allegro promowało „Legendy polskie” wśród internautów (case study)
Pies Gratka szuka w kampanii serwisu Gratka.pl (case study)
Pies Gratka szuka w kampanii serwisu Gratka.pl (case study)
Sukces programmatic rich media w kampanii “młodzi bogowie” Prudential
Sukces programmatic rich media w kampanii “młodzi bogowie” Prudential
Marki farmaceutyczne słabo obecne na Facebooku. Jak powinny się tam komunikować? (analiza)
Marki farmaceutyczne słabo obecne na Facebooku. Jak powinny się tam komunikować? (analiza)
Jak kakao DecoMorreno stało się w internecie najpopularniejszą książką tygodnia
Jak kakao DecoMorreno stało się w internecie najpopularniejszą książką tygodnia
ASZdziennik.pl z tagiem #Polska2205 wypromował w social media grę „Anno 2205”
ASZdziennik.pl z tagiem #Polska2205 wypromował w social media grę „Anno 2205”
Jak Wirtualna Polska reklamowała, że „#dziejesiewPolsce” (wideo case study)
Jak Wirtualna Polska reklamowała, że „#dziejesiewPolsce” (wideo case study)
Siatkarze z trenerem na meczu, siłowni i w szatni reklamują Plusa (wideo making of)
Piłkarze reprezentacji i Robert Kubica reklamowo na stacji Lotos (wideo making of)
Piłkarze reprezentacji i Robert Kubica reklamowo na stacji Lotos (wideo making of)
Guma, sznurówki, lina, ośmiornica i pocałunek w reklamach Heyah (wideo making of)
Guma, sznurówki, lina, ośmiornica i pocałunek w reklamach Heyah (wideo making of)
Dorota Wellman kucharką, a Karol Okrasa dziennikarzem w reklamach Lidla (wideo making of)
Z kamerą na planie jesiennego spotu TVN (wideo making of)
Always, Honda, Beats, Samsung, IKEA, Audi - wszystkie „złote” spoty z Cannes Lions (wideo)
Always, Honda, Beats, Samsung, IKEA, Audi - wszystkie „złote” spoty z Cannes Lions (wideo)
„Move Update” od DDB & Tribal w grach McDonald’s dla rozruszania młodych (wideo case study)
„Move Update” od DDB & Tribal w grach McDonald’s dla rozruszania młodych (wideo case study)