Jbzd.com.pl przyciąga na dłużej niż Joemonster i Demotywatory, Besty liderem zasięgowym (TOP serwisó z humorem)

Wśród platform internetowych z treściami humorystycznymi najwięcej użytkowników mają Besty.pl, a bardzo duży wzrost osiągnął eHumor.pl. Na Jbzd.com.pl odwiedzający spędził średnio ponad godzinę, a na Joemonster i Demotywatorach - ponad 40 minut.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jbzd.com.pl przyciąga na dłużej niż Joemonster i Demotywatory, Besty liderem zasięgowym (TOP serwisó z humorem)

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. serwis Besty.pl odwiedziło 3,84 mln internautów (dało to 12,82 proc. zasięgu), z których każdy spędził na stronie przeciętnie minutę i 53 sekundy.

Trzy inne witryny z treściami humorystycznymi zanotowały powyżej 2,5 mln użytkowników. eHumor.pl miał 2,78 mln odwiedzających, 9,27 proc. zasięgu oraz minutę i 11 sekund średniego czasu korzystania, Demotywatory (Monster Media Group) jako strona www i aplikacja mobilna) - 2,6 mln internautów, 8,68 proc. zasięgu oraz 43 minuty i 30 sekund spędzonych średnio przez odwiedzającego, a Memy.pl - 2,52 mln użytkowników, 8,41 proc. zasięgu oraz 63 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-wyprzedzilo-onet-olx-z-duzym-wzrostem-mediapanel-z-marca,7170004859881601a ##

Pod względem średniego czasu korzystania liderem jest Jbzd.com.pl (Cube Investments), na którym 1,09 mln internautów (3,65 proc. zasięgu) spędziło przeciętnie po godzinę, minutę i 24 sekundy. Natomiast Joemonster (Monster Media Group), jako serwis www i aplikacja mobilna, zanotował 1,44 mln użytkowników, 4,8 proc. zasięgu oraz 50 minut i 40 sekund średniego czasu korzystania.

Trzy inne witryny przyciągały internautów na kilkanaście minut. Kwejk.pl (Cube Investments) miał 2,23 mln użytkowników, 7,44 proc. zasięgu oraz 14 minut i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania, Wiocha.pl - 1,13 mln internautów, 3,79 proc. zasięgu oraz 15 minut i 43 sekundy spędzone średnio przez odwiedzającego, a Sadistic.pl (Cube Investments) - 762 tys. użytkowników, 2,54 proc. zasięgu oraz 14 minut i 22 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

Z kolei na Repostuj.pl 2,43 mln internautów spędziło średnio po minucie i 45 sekund.

grafika

W porównaniu z lutym Besty.pl zyskały 847,6 tys. użytkowników (to 28,3 proc. w górę), a średni czas korzystania z witryny zmalał o 10 sekund (8,1 proc.).

eHumor.pl zanotował wzrost liczby odwiedzających o 1,27 mln (83,8 proc.), dzięki czemu wyprzedził cztery witryny i awansował na drugą pozycję. Równocześnie przeciętny czas spędzony w serwisie przez internautę zmalał o 35 sekund (33 proc.). Na Memy.pl liczba odwiedzających wzrosła o 612,5 tys. (32,1 proc.), a średni czas korzystania zmniejszył się o 17 sekund (21,2 proc.).

Wzrost w obu statystykach osiągnęły Demotywatory, Joemonster i Sadistic.pl. Pierwsza platforma zyskała 110,6 tys. użytkowników (4,4 proc.) oraz 7 minut i 41 sekund przeciętnego czasu korzystania (21,4 proc.), druga - 143,5 tys. internautów (11,1 proc.) i 59 sekund średniego czasu spędzonego przez odwiedzającego (2 proc.), a trzecia - 171,6 tys. użytkowników (29 proc.) oraz 3 minuty i 43 sekundy średniego czasu korzystania (34,9 proc.).

Za to Repostuj.pl stracił 233,8 tys. odwiedzających (8,8 proc.) i 16 sekund przeciętnego czasu korzystania (13,2 proc.), a Jbzd.com.pl - 91,7 tys. użytkowników (7,7 proc.) oraz godzinę, 10 minut i 51 sekund średniego czasu korzystania (53,6 proc.).

Na Wiocha.pl przybyło 230,7 tys. użytkowników (25,5 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego skrócił się o 4 minuty i 44 sekundy (23,1 proc.). Natomiast na Kwejk.pl przy spadku liczby odwiedzających o 58,5 tys. (2,5 proc.) średni czas korzystania wydłużył się o minutę i 25 sekund (11,2 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"