Jerzy Dudek w loterii marki Nivea

Do końca grudnia potrwa loteria “Nivea Men-Rozegraj mecz o nagrody”, którą swoją twarzą promuje Jerzy Dudek, jako ambasador marki. Za pomysł i realizację akcji odpowiada agencja GoldenSubmarine.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jerzy Dudek w loterii marki Nivea

By wziąć udział w loterii wystarczy kupić minimum jeden produkt Nivea Men, zachować paragon i zarejestrować go na akcyjnej stronie. 

Ambasadorem akcji został znany piłkarz, były bramkarz m.in. FC Liverpoolu, Realu Madryt i reprezentacji Polski, Jerzy Dudek. Każde poprawne zgłoszenie bierze udział w losowaniu nagrody głównej, a dodatkowo otwiera szansę na odkrycie nagrody natychmiastowej. 

To już kolejna odsłona loterii Nivea Men. W tym roku marka rozdaje w niej: 12 mobilnych konsol najnowszej generacji Asus ROG Ally wraz z dostępem do Xbox Gamepass na 90 dni. Uczestnicy mogą zdobyć jedną z ponad 3 000 nagród dodatkowych, a wśród nich: 100 x słuchawki bezprzewodowe JBL, 1500 x zestawy kosmetyków i 1500 x karta podarunkowa na Allegro o wartości 50 zł.Loteria potrwa do końca grudnia br. W ramach kampanii promującej akcję, wykorzystano szereg formatów displayowych oraz social mediowych z udziałem ambasadora marki, Jerzego Dudka. Za opracowanie koncepcji kreatywnej, kreację digital i POSM, obsługę oraz organizację prawną loterii odpowiada agencja GoldenSubmarine we współpracy z OMD oraz Publicis One Touch.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały