„Jeszcze będzie normalnie” Tiltu tłem nowej reklamy wizerunkowej BNP Parbas (wideo)

Bank BNP Paribas rozpoczął emisję dwuminutowego filmu w ramach akcji #JeszczeBędziePrzepięknie, którego tłem jest piosenka zespołu Tilt „Jeszcze będzie normalnie”. Za reklamę odpowiadają ADHD Warsaw i Warsaw Production.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Jeszcze będzie normalnie” Tiltu tłem nowej reklamy wizerunkowej BNP Parbas (wideo)

Dwuminutowy spot zaczyna się od pytania: „Kiedy to się skończy?”. W tle słychać utwór autorstwa Tomasza Lipińskiego z 1990 roku „Jeszcze będzie normalnie”. Najpierw widzimy puste ulice, parkingi, siłownie, place zabaw, starówkę, na której są tylko gołębie, kartkę na drzwiach zamkniętego lokalu z napisem „Nieczynne do odwołania”. W momencie, gdy zaczyna się refren od słów: „Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie” sceny zaczynają się zmieniać. Pojawiają się: korki na ulicach, tłumy na koncercie, rzesza uradowanych kibiców na meczu, ludzi na plaży itp.

Przez cały film logo BNP Paribas pojawia się dyskretnie w jednym z momentów – gdy ktoś płaci kartą za zakupy. Bank podkreśla, że prowadzona obecnie akcja jest kolejną formą wsparcia w czasie epidemii i wpisuje się w dotychczasowe działania banku na rzecz walki z koronawirusem.

- „Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie” – słowa piosenki, które dodają otuchy i pozwalają uwierzyć, że wrócimy do normalności. Jestem przekonany, że będzie to inna normalność niż ta, którą pamiętamy. Wrócimy do normalności opartej na wartościach, zaufaniu i wspólnocie, a nie do wyimaginowanego „lepszego jutra”. Do codzienności, razem z jej niedogodnościami i utrudnieniami, ale jakże przepięknej. Wspieramy walkę z COVID-19 w tym trudnym okresie na wielu płaszczyznach, tym działaniem chcemy dać nadzieję i nieść pozytywne emocje nam wszystkim, którzy tego bardzo potrzebujemy w obecnej sytuacji - mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w banku BNP Paribas.

Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada butik marketingowy ADHD Warsaw, za produkcję filmu reklamowego Warsaw Production. Za reżyserię odpowiadał Miłosz Sakowski.

Bank zdecydował o uruchomieniu kanału podcastów na Spotify w ramach kontynuacji cyklu BNP Paribas Talks, gdzie można posłuchać rozmów z przedstawicielami świata kultury, biznesu, literatury.

Partnerem akcji #JeszczeBędziePrzepięknie jest onet.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych