Joanna Ignaczak odpowiada za komunikację wewnętrzną i employer brandingową w Publicis Groupe

Joanna Ignaczak, dotychczasowa senior PR managerka w agencji MSL, dołączyła do zespołu communications Publicis Groupe (należą do niej m.in. agencje Leo Burnett, Starcom, Zenith), obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do głównych obowiązków Ignaczak, oprócz tworzenia strategii i taktyki działań komunikacji wewnętrznej, należy zarządzanie komunikacją employer brandingową grupy. Ignaczak dołączyła do zespołu communications, kierowanego przez Piotra Ruszaka, chief communications officera Publicis Groupe i jednocześnie będzie ściśle współpracowała z talent teamem, którego liderką jest Monika Krawiec - Zaworska, chief talent officer.

- Jako największa grupa komunikacji marketingowej w Polsce, oferujemy naszym klientom wszystkie kluczowe kompetencje i usługi, niezbędne do rozwoju biznesu firm i budowania wzrostu wartości marek. Za tymi kompetencjami i usługami stoi blisko 1700 ekspertów właściwie wszystkich dziedzin marketingu i wsparcia sprzedaży. Talenty, które do nas dołączają, niezależnie od ich doświadczenia, znajdują u nas niemal nieograniczone możliwości transformowania swojej kariery, tak jak wciąż dynamicznie rozwijają się nasze Agencji i departamenty specjalistyczne - mówi Piotr Ruszak - Chcemy jeszcze mocniej niż do tej pory pokazać wyjątkowy na rynku potencjał rozwoju zawodowego w Publicis Groupe w Polsce i na świecie, ogromną Ilość wiedzy, którą można u nas zdobyć i magnetyczną kulturę naszej organizacji. Wiem, że Joanna ze swoim bogatym doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją do pracy z ludźmi, umiejętnością obserwacji i wrażliwością na potrzeby pracowników, świetnie się w nowej roli sprawdzi.

Joanna Ignaczak z branżą public relations związana jest od dwunastu lat. Specjalizuje się w obsłudze spółek mediowych, e-commerce i startupów. Doświadczenie zdobywała opracowując i wdrażając strategie komunikacji dla polskich i międzynarodowych klientów z sektorów: public relations, reklamy, mediów, lifestyle, fashion & design oraz nieruchomości. Ostatnio pracowała w agencji MSL (Publicis Groupe), gdzie od 2016 roku odpowiadała za komunikację agencji, budowanie relacji z interesariuszami, Thought Leadership, Employer Branding oraz promocję nowych produktów i usług firmy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style