K2 zmienia pozycjonowanie i identyfikację (wideo)

Agencja interaktywna K2 wprowadza nową identyfikację wizualną i zmienione pozycjonowanie. Jednocześnie w nowej odsłonie rusza serwis internetowy firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa identyfikacja wizualna K2 ma podkreślać, że agencja ta od kilku lat nie zajmuje się tylko internetem, lecz przygotowuje kampanie o charakterze interaktywnym prowadzone we wszystkich kanałach komunikacji. - Czujemy, że do nas jako największej agencji interaktywnej w Polsce należy edukowanie rynku, że interakcja przenika do wszystkich mediów - argumentuje Łukasz Lewandowski, dyrektor współzarządzający K2. - Kody mobilne w prasie, aplikacje portalowe w telewizorze, konkurs facebookowy w radio, reklamy telewizyjne na YouTubie - te możliwości interakcji z odbiorcą, które daje technologia, popychają cały rynek reklamy do przodu - opisuje.

Nowa identyfikacja K2 to wynik eksperymentów kreatywnych prowadzonych przez zespół agencji. - Grillowaliśmy cynę, mieszaliśmy glukozę, powiększaliśmy biust na syrenie, czyli po prostu przyjemnie się bawiliśmy - relacjonuje Bartosz Koj, art director K2.

Wraz z wprowadzeniem nowej identyfikacji agencji w odpowiedni sposób zmieniono jej serwis internetowy, działający pod adresem k2.pl. Strona jest oparta na standardach HTML5, CSS3 i JavaScript oraz przystosowana do przeglądania na tabletach i smartfonach.

grafika

Wszystkie zmiany w identyfikacji i serwisie K2 we własnym zakresie przygotował i wdrożył zespół agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?