„Kadra 2032” Nestlé reklamowana w prasie, radiu i internecie

Rozpoczęła się kampania reklamowa promocji „Kadra 2032” obejmującej produkty żywnościowe Nestlé dla niemowląt i małych dzieci. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Kropka Bordo i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku kwietnia promocja „Kadra 2032” obejmuje wszystkie skierowane dla niemowląt i małych dzieci produkty marek Nan Pro, Gerber, Nestlé i Bobo Frut. W ramach akcji należy je kupić za minimum 25 zł i zgłosić to SMS-owo lub w internecie. W ten sposób zyskuje się szansę na wygranie dresów, koszulek i 20 tys. zł (zobacz szczegóły tej promocji).

grafika

Obecnie ruszyły działania reklamujące promocję „Kadra 2032”. Obejmują one prasę (magazyny parentingowe i kobiece, m.in. „Mamo, to ja”, „Mam dziecko”, „Viva!”, „Olivia”), radio (RMF FM i RMF Maxxx), internet (serwisy parentingowe, np. edziecko.pl) oraz punkty sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Kropka Bordo (która odpowiada też za przygotowanie i obsługę samej loterii „Kadra 2032”), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Promocja i wspierająca ją kampania reklamowa potrwają do 18 czerwca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS