Kamil Markiewicz business development directorem w El Padre

Z początkiem lipca Kamil Markiewicz dołączył do agencji El Padre, obejmując nowo utworzone stanowisko business development directora. Ostatnio pracował w People Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kamil Markiewicz business development directorem w El Padre
Kamil Markiewicz

Kamil Markiewicz odpowiada za stworzenie i rozwój działu realizującego projekty Business to Consumer, w tym programy promocji sprzedaży (channel marketing), roadshows czy ekspozycje targowe.

- Od wielu lat profesjonalnie działa na rynku eventowym szczególnie intensywnie w obszarach, które dla El Padre nie stanowiły podstawy biznesu spółki, dlatego wspólnie doszliśmy do wniosku, że nasze kompetencje wzajemnie się uzupełniają i warto podjąć współpracę. Dzięki temu będziemy mogli rozwinąć ofertę i zaproponować klientom wsparcie w szerszym zakresie - promocji sprzedaży czy wyjść z ofertą do intensywnie rozwijającego się sektora gamingowego - komentuje Sebastian Oprządek, prezes zarządu agencji El Padre.

Ostatnio w People Group

Markiewicz dotychczas zarządzał People Group. Przez wiele lat prowadził agencję realizując  projekty eventowe dla marek takich jak Microsoft, CDP Projekt, Koch Media Poland, Total, czy Yamaha.

W latach 2002-2010 pełnił funkcję event manager w McCann Erickson - Momentum Worldwide.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta