Radio TOK FM bez szefa muzycznego

Kamil Wróblewski po 14 latach przestał być szefem muzycznym radia TOK FM. Obowiązki Wróblewskiego przejmuje redakcja muzyczna Grupy Eurozet.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Radio TOK FM bez szefa muzycznego
Fot. Screen LinkedIn Kamil Wróblewski

– To była organiczna praca, autorski dobór – w mojej wierze – wartościowych utworów. W dużej mierze spoza mainstreamu, od którego oczywiście nie stroniłem, bo tam również dzieje się wiele dobrego. Cieszę się, że udało mi się przemycić wiele perełek, których nie grały inne stacje. Że mogłem dać szansę wielu debiutantom i debiutantkom. Nie chcę robić z siebie, nie wiadomo kogo i uciekać w patos, ale szczerze, traktowałem tę pracę jak misję. Zależało mi na tym, aby móc dzielić się ze Słuchaczami i Słuchaczkami dobrą muzyką – napisał Kamil Wróblewski na LinkedInie.

-- Uprzedzając pytania: nie rozstaję się z Radiem TOK FM, a decyzja o zmianie była wspólna, na moją prośbę. Jak wiecie, w maju ruszyliśmy z nową ramówką, której owocem jest m.in. nowe pasmo "Przed północą". Pięć audycji w tygodniu z długimi rozmowami pochłania mnóstwo pracy. To dla mnie nowe rozdanie i fascynujące wyzwanie, któremu chcę się poświęcić w 100%. Zapraszam od poniedziałku do piątku o 23:00 i o dowolnej porze w podcastach TOK FM! – dodał.

Jak poinformował Wróblewski, jego obowiązki przejmuje redakcja muzyczna Grupy Eurozet.

Wróblewski pozostaje w TOK Fm jako dziennikarz muzyczny w audycji "Między Słowami".

Wróblewski w stacji pracuje od 22 lat. Zaczynał od stanowiska dziennikarza, następnie asystenta producenta/wydawcy. W 2004 roku awansował na wydawcę i producenta. Następnie przez 8 lat prowadził poranną audycję. Potem został koordynatorem projektów multimedialnych. Szefem muzycznym został w 2011 roku.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu