Kampania Żubrówki w Niemczech nawiązuje do historii i pochodzenia tej wódki

W Niemczech ruszyła właśnie kampania polskiej marki wódki Żubrówka (CEDC/Maspex) pod hasłem „Wódka der Vodkas”. Dla niemieckich konsumentów fascynująca w Żubrówce jest jej legenda, która rozpoczęła się ponad 500 lat temu w dziewiczej puszczy Białowieskiej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kampania Żubrówki w Niemczech nawiązuje do historii i pochodzenia tej wódki

Hasło kampanii nawiązuje do historii i miejsca pochodzenia wódki. Jak informuje Maspex, tradycyjna metoda destylacji  i trzymanie się sprawdzonych receptur sprawiły, że polska wódka jest synonimem jakości i autentyczności. Żubrówka jest produktem naturalnym, wytwarzanym wyłącznie z wyselekcjonowanych zbóż w Polsce i krystalicznie czystej wody.

Mocna, świeża i nowoczesna kampania ma spowodować, że Żubrówka wejdzie na nowy poziom obecności na rynku niemieckim.

Dystrybucją Żubrówki na terenie Niemiec i Austrii zajmuje się hamburska firma Borco-Marken-Import. Teraz firma wraz z właścicielem marki CEDC International wprowadza nową kampanię marki, która uwzględnia znaczenie kulturowe Żubrówki i wiąże je ze współczesnym konsumentem.

- Żubrówka to wyjątkowa marka, która ma wiele do powiedzenia. Niezależnie od tego, czy chodzi o nazwę pochodzącą od majestatycznego żubra, czy o pochodzenie wódki z Puszczy Białowieskiej. Co szczególnie godne uwagi, według przekazów z 1405 roku wódka została wynaleziona w Polsce – mamy więc niezwykłą historię - mówi przedstawiciel niemieckiego dystrybutora Żubrówki. Celem kampanii 360 stopni jest wzmocnienie pozycjonowania i świadomości polskiej marki wódki Żubrówka na rynku niemieckim. Kampania koncentruje się na video w internecie i mediach społecznościowych. Planowane są także działania OOH w miejscu sprzedaży (w Niemczech reklama alkoholu jest dozwolona zarówno w kanałach otwartych jak i zamkniętych).  Za koncepcję kreatywną „Żubrówka. Wódka der Vodkas”  odpowiada hamburska agencja reklamowa Wynken Blynken & Nod. 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych