Ketchup Squad w rytm hitu Aserje promuje Kotlin. Rusza nowa platforma komunikacyjna

Ruszyła kampania reklamowa ketchupu Kotlin (Grupa Maspex). Marka promowana jest nową platformą komunikacyjną Ketchup Squad. Za akcję odpowiadają agencja 2012 i Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ketchup Squad w rytm hitu Aserje promuje Kotlin. Rusza nowa platforma komunikacyjna

30-sekundowy spot (dostępny także w wersji krótszej, 5-sekundowej), prezentuje nowych brand heros marki. Ketchup Squad to szóstka  superbohaterów: Pan Pomidor, Pani Pikantna, Pani Fit, Pan Pomysłowy, Pan Wysmakowany i Pan Entuzjazm. Wszyscy reprezentują cechy reklamowanego ketchupu.

W pierwszym spocie bohaterowie przybywają na pomoc parze, której na biwaku zabrakło ketchupu do kiełbasek. W tle słyszymy hit "Asereje" (The Ketchup Song) grupy Las Ketchup.

Spot emitowany będzie w telewizji. Komunikacja prowadzona będzie także w serwisach VOD, na Facebooku, Instagramie i serwisie Youtube. Promocję wspierają materiały POS i strona internetowa. W digitalu pojawiać się będą krótkie wywiady z nowymi bohaterami Kotlin.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada Agencja 2012, a za planowanie i zakup mediów Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day