KFC reklamuje kanapkę z chrupkami Cheetos

W czerwcu KFC wprowadziło tymczasowo do oferty kanapkę z chrupkami serowymi Cheetos Sandwich. Właśnie ruszyła kampania reklamowa produktu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
KFC reklamuje kanapkę z chrupkami Cheetos

KFC (AmRest) we współpracy z Cheetos (PepsiCo) stworzyło kanapkę Cheetos Sandwich. Składa się z bułki, warstwy majonezu, smażonego kurczaka w sosie Cheetos oraz garści serowych chrupek. 

Produkt jest dostępny tylko na rynku amerykańskim przez 4 tygodnie od 1 lipca. Launch poprzedziły testy w kilku lokalizacjach w Północnej Karolinie, Wirginii i Georgii na początku tego roku.

Kanapka Cheetos wpisuje się w nową strategię KFC. Koncern chce w tym roku wprowadzić do menu dużą  liczbę nowych propozycji, większą niż w poprzednich pięciu latach łącznie.

Wyświetl ten post na Instagramie.                   Special announcement: I am finger lickin’ thrilled to bring the KFC @cheetos Sandwich to KFC locations nationwide on July 1. Post udostępniony przez Kentucky Fried Chicken (@kfc) Cze 20, 2019 o 1:01 PDT

KFC promuje od 30 czerwca nową kanapkę. Na potrzeby kampanii przygotowano spot, w którym pojawia się znany brand hero marki Cheetos, Chester Cheetah.

Oprócz reklamy telewizyjnej, kampania Cheetos Sandwich obejmuje outdoor oraz samplingi w wybranych miastach USA.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]