W konkursie KFC można wygrać klapki Kubota

Sieć restauracji KFC rozpoczęła konkurs pod hasłem „Idealny Duet KFC”, w którym nagrodą są klapki Kubota z limitowanej serii stworzonej z marką KFC. Nie będą one sprzedawane, jest ich tylko 400 par.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
W konkursie KFC można wygrać klapki Kubota
fot.mat.pras.

Zadania konkursowe będą pojawiać się na profilach na Instagramie i TikToku popularnych influencerów.

By wziąć udział w konkursie trzeba wybrać na Instagramie lub TikToku swojego ulubionego twórcę i w komentarzu pod jego postem z opisem konkursu kreatywnie odpowiedzieć na pytanie: "jakie połączenie w KFC jest Twoim ulubionym i dlaczego?". Trzeba również oznaczyć znajomego, z którym tworzy się duet idealny. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone pod koniec sierpnia.

Pierwsze zadanie konkursowe pojawiło się na profilu cosplayerki Milkart. Kolejne będą publikowane m.in. na profilu Mr.Kryha, miłośnika jedzenia słynącego z powiedzonka "a ja mam takie nietypowe zamówienie".

W konkursie KFC będzie można wygrać specjalną linię klapków Kubota, która powstała we współpracy z KFC. Jest ich 400 par. Nie trafią do regularnej sprzedaży.

W Polsce KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 300 restauracji KFC w naszym kraju.

KFC jest kolejną marką, z którą współpracuje marka Kubota. Regularnie klapki tej firmy można kupić w sklepach Biedronka. Ostatnio w sprzedaży pojawiły się klapki z logo sieci sklepów Żabka.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu