KFC w świątecznych reklamach przekonuje, że indyk jest złym wyborem (wideo)

Sieć KFC rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych świąteczną kampanię, którą chce przekonać, dlaczego kurczak jest lepszym wyborem na bożonarodzeniowy obiad niż indyk. Za serię komiksowych reklam odpowiada agencja Mother.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
KFC w świątecznych reklamach przekonuje, że indyk jest złym wyborem (wideo)

W USA indyk musi pojawić się na stole w Dniu Dziękczynienia, często jest też serwowany w Boże Narodzenie. KFC  w swojej świątecznej kampanii próbuje przekonać, że nie jest to dobry wybór i że oferuje coś lepszego - kurczaka.

W ramach kampanii powstała seria pięciu 10-sek. spotów zatytułowanych: „Chainsaw”, „Up in smoke”, „Slippery Turkey”, „Ovenception” i „Defrosting”. KFC pokazuje w nich w zabawny sposób zagrożenia, jakie mogą pojawić się w związku z przygotowywaniem indyka na święta.

Wśród nich problem z rozmrażaniem, dopasowaniem wielkością do piekarnika, przypaleniem itp. Wszystkie sceny prowadzą ostatecznie do katastrofy.Wtedy pojawia się kubełek KFC i napis: „Good luck on the 25th. Untile then, we’ve got you”.

Autorem reklamy jest agencja Mother, spoty zostały wyreżyserowane przez Golden Wolf.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek