Krajowy Instytut Mediów chce wydać 2 mln zł na zewnętrzną infolinię

Krajowy Instytut Mediów chce wybrać w przetargu firmy, które zajmą się kompleksową obsługą zewnętrznej infolinii - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Współpracą z Instytutem jest zainteresowanych siedem firm.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Krajowy Instytut Mediów chce wydać 2 mln zł na zewnętrzną infolinię

Przetarg Krajowego Instytutu Mediów dotyczy świadczenia usług w zakresie kompleksowej obsługi zewnętrznej infolinii rozmów
wychodzących.

KIM chce na ten cel przeznaczyć 2,09 mln zł. W ramach przetargu zostaną wybrane trzy firmy, które złożą najkorzystniejsze oferty. Wszystkim zostaną zlecone te same usługi w identycznym zakresie.

Umowa z wybranymi firmami zostanie zawarta na 15 miesięcy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kim-naruszenie-prawa-alternatywa-polska-wybor-badanie-sluchalnosci,7169647564744321a ##

Do przetargu zgłosiło się 7 firm. Są to: Grupa Doradcza (oferta z ceną 1,3 mln zł), Medusmo (1,5 mln zł), Simio Polska (1,3 mln zł), Arteria Customer Services Arteria Management (1,4 mln zł), Great Call (1,4 mln zł), Lockus (1,5 mln zł) oraz konsorcjum firm Polcall i Biznes Connect (1,1 mln zł).

Krajowy Instytut Mediów został powołany w grudniu 2020 roku przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Formalnie zaczął działać w marcu ub.r. Poza obecnie realizowanymi badaniami przez ponad rok monitorował poziom gotowości Polaków na nowy standard nadawania naziemnej telewizji cyfrowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?