Klaudiusz Gomerski szefem marketingu w Universalu

Klaudiusz Gomerski objął stanowisko szefa marketingu w polskim biurze Universal Networks International. Zastąpił Ewę Bolestę-Zielińską, która odeszła z firmy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Gomerski zarządzać będzie zespołem, który odpowiada za komunikację marketingową kanałów z portfolio Universala: 13th Street Universal, Universal Channel, E! Entertainment, SciFi Universal oraz Style Network.

Klaudiusz Gomerski z branżą telewizyjną jest związany od 2002 roku. Do jesieni ub.r. był menedżerem ds. kanału Puls 2 w TV Puls. Wcześniej pracował jako partner zarządzający w agencji reklamowej Koncept 4u, dyrektor marketingu i PR w FOX International Channels Polska oraz jako press and marketing manager w Discovery Networks Poland.

Do zespołu Universala od września br. dołączyła także Emilia Komorowska, która zajmuje się komunikacją online. W skład zespołu wchodzi też Agata Papis, która od maja br. pracuje jako marketing executive (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana