Kolejna kampania Canal Plus

Cyfra Plus kontynuuje kampanię sprzedażową

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kodowana telewizja Canal Plus rozpoczęła nową kampanię reklamową, która potrwa do końca września. Jej celem jest budowanie wizerunku Canal Plus oraz pozycjonowanie stacji w oparciu o hasło "Canal + daje ci dostęp do świata dobrego filmu i fascynującego sportu". Kreację przygotowała agencja Euro RSCG New Europe, a zakupem mediów zajął się Optimedia Poland. Jako nośniki informacji wykorzystano telewizję: TVP1, TVP2, TVN, TVN24, National Geographic, Ale Kino!, Animal Planet i Hallmark oraz RMF FM, PR2, Radio Bis, Radiostację i Radio Jazz. Równocześnie trwa kampania wspierająca sprzedaż Cyfry Plus pod hasłem "Jeśli chcesz wypróbować Canal+ za darmo - zadzwoń".

Również na początku na września ruszyła kampania Cyfry+, której celem jest wzmocnienie wizerunkowe oraz informacja o ofercie sprzedażowej. Jest ona kontynuacją tegorocznej wiosennej kampanii. Kreacje przygotowała agencja Euro RSCG New Europe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?