Kolosalna różnica w kreskówkowych reklamach kefiru Robico (wideo)

ZUH Robico rozpoczęły ogólnopolską kampanię reklamową kefiru Robico, która poprzez niesztampową formę ma zwrócić uwagę odbiorców i zapoznać ich z zaletami produktu. Działania realizują agencja JJ Entertainment i dom mediowy Star Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W spotach o nietypowej dla kategorii produktów mlecznych kreskówkowej konwencji w głównej roli występuje bohater symbolizujący kefir Robico. Zabawne dialogi dyskutujących o nim postaci podkreślają jego główne zalety: trzy wygodne opakowania, naturalny skład z żywymi kulturami bakterii oraz świeżość i smak gaszący pragnienie.

Kampania obejmuje dwa 15-sekundowe spoty emitowane w kanałach TVNu, Polsatu i TVP i trzy 15-sekundowe spoty wyświetlane w serwisach Grupy Onet, YouTube i Player.pl, a także reklamy w radiu, prasie, na outdoorze i POS-ach. Jest to pierwsza tak duża akcja promująca ten produkt.

Działaniom wizerunkowym towarzyszy promocja konsumencka z rowerami marki Kross Grand Vienna oraz zestawami: lunchbox Tupperware, kubek i torba - do wygrania. Aby wziąć w niej udział, należy zarejestrować kod z nakrętki Robico na stronie kolosalnaroznica.pl, odpowiedzieć na pytanie konkursowe i/lub uzupełnić komiks. Promocja potrwa do 22 czerwca.

grafika

Strategią, kreacją i prowadzeniem kampanii w efekcie wygranego przetargu zajęła się agencja JJ Entertainment. Spoty wyprodukowało Nadal Studio, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Star Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję