„Koniec nawracających zaparć” w kampanii Xenny balance (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca wprowadzony właśnie przez USP Zdrowie do sprzedaży preparat Xenna balance. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Koniec nawracających zaparć”, przygotowały firmy Hand Made, Selfish, Badi Badi i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Koniec nawracających zaparć” w kampanii Xenny balance (wideo)

Xenna balance to kolejny z preparatów marki Xenna przeciw zaparciom. Reklama przekonuje, że produkt zawiera makrogol działający dokładnie w miejscu powstania zaparcia, dzięki czemu już jedna saszetka pozwala usunąć dolegliwość. Spot podkreśla również, że preparat można zażywać jednocześnie z innymi lekami.

 

Reklama jest emitowana w głównych kanałach telewizyjnych, przede wszystkim w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. Kampania potrwa do końca br.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Hand Made, a produkcją - firmy Selfish i Badi Badi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana