Koniec programów „Na językach” i „Stylowy magazyn”. Agnieszka Szulim poprowadzi dwa nowe formaty

W jesiennej ramówce TVN nie pokaże programu „Na językach” Agnieszki Szulim. Z TVN Style zniknie też jej „Stylowy magazyn”, ale stacja rozmawia z nią na temat zupełnie nowego formatu - udało się nieoficjalnie dowiedzieć portalowi Wirtualnemedia.pl. Wiadomo też, że jesienią Szulim poprowadzi w TVN inny show - „Azja Express”.

kl
kl
Udostępnij artykuł:
Koniec programów „Na językach” i „Stylowy magazyn”. Agnieszka Szulim poprowadzi dwa nowe formaty
Agnieszka Szulim, fot. Piotr Mizerski / TVN

Agnieszka Szulim związana jest z TVN od 2013 roku. Wtedy zaczęła prowadzić program „Na językach” oraz „Stylowy magazyn” na antenie TVN Style. Pojawiła się także w roli prowadzącej w wakacyjnej odsłonie „Dzień Dobry TVN” oraz w show „Aplauz, Aplauz!” emitowanym w TVN jesienią ub.r. Przed przejściem do TVN Szulim związana była m.in. z TVP.

Siódmy, ostatni sezon jej programu „Na językach”, który nadawany był na antenie TVN od lutego do maja br., oglądało średnio 800 tys. osób, o 23 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie nadawania formatu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 8,25 mln zł.

Przypomnijmy, że pięć pierwszych sezonów TVN realizował we współpracy z „Faktem”, a odcinki kręcono w redakcji dziennika. Latem 2015 roku współpracę zakończono z powodu zamieszczenia przez tę gazetę na pierwszej stronie drastycznego zdjęcia dziewczynki śmiertelnie uderzonej siekierą w Kamiennej Górze.

Wiadomo już, że tej jesieni Agnieszka Szulim poprowadzi w TVN nowy przygodowy reality show „Azja Express”. Program zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem. Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w odcinku celu jest eliminowana. Jako pierwsi informowaliśmy o tym formacie w maju br.

TVN Style nie ujawnia na razie, w jakim nowym formacie Agnieszka Szulim pojawi się jesienią na antenie tej stacji, gdyż "prowadzone są w tej kwestii negocjacje".

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day