„Południk Wildsteina” nie wróci do TVP2 i TVP Info? „Nie było żadnych rozmów o kontynuacji”

W ramówce TVP2 na wrzesień nie ma sobotniego programu publicystycznego „Południk Wildsteina”. - Nie miałem propozycji dotyczącej kontynuacji programu - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Bronisław Wildstein, autor i prowadzący magazyn.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

„Południk Wildsteina” na antenie TVP2 pokazywany był w soboty o godz. 12.15, począwszy od 3 września ub.r. Gospodarz programu ze swoimi gośćmi rozmawiał na temat aktualnych wydarzeń politycznych, społecznych i kulturalnych w Polsce i na świecie.

Autorski program publicystyczny Bronisława Wildsteina „Południk Wildsteina” oglądało średnio 170 tys. osób. TVP2 w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, które pokazywały wówczas powtórki. Wpływy z reklam wyniosły 812 tys. zł.

Magazyn miał przerwę w emisji na okres wakacji, ale rozważano jego kontynuację i powrót we wrześniu do Dwójki lub na antenę TVP Info. Jednak w ramówkach obu stacji na wrzesień brakuje „Południka Wildsteina”.

- Nie było żadnych rozmów o kontynuacji. Program się zakończył i temat też się zakończył - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Bronisław Wildstein.

Jednocześnie Wildstein zaznacza, że jest zainteresowany dalszym prowadzeniem audycji publicystycznej. - To zależy, na jakich warunkach - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK