Radio ZET z majową akcją „Daję słowo”

W poniedziałek, 2 maja w Radiu ZET rozpoczyna się zabawa antenowa „Daję słowo”, w której słuchacze codziennie będą wygrywać gotówkę. Akcję wspiera kampania outdoorowa w największych polskich miastach.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Radio ZET z majową akcją „Daję słowo”

W trakcie trwania majowej zabawy w wybranych pasmach prowadzący będą ogłaszać konkursowe słowa. Zadaniem słuchaczy będzie wychwycenie chwili, w której podane słowo pojawi się na antenie w abstrakcyjnym, niepasującym kontekście i jak najszybsze połączenie się ze studiem Radia ZET. Ten, kto dodzwoni się jako pierwszy i poprawnie poda słowo konkursowe, wygra nagrodę w wysokości 1 tys. złotych.

Codziennie przewidziano kilka rund zabawy. Łączna pula nagród w akcji „Daję słowo” wynosi blisko 70 tys. zł.

Akcja wsparta kampanią reklamową

Majowej zabawie Radia ZET towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem „Daję słowo, wygrasz 1000 ZETA”, w której wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej w kilkunastu miastach Polski, w tym m.in.: Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Łodzi czy Aglomeracji Śląskiej.

Stacja promuje akcję również we własnych internetowych kanałach komunikacyjnych. Kampanię przygotował zespół działu komunikacji i social mediów Grupy Eurozet. Media zaplanowano we współpracy z agencją Zenith.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wielka-majowka-radia-zet-2022-mazury-szczytno-gizycko-mragowo-mikolajki-gdzie-kiedy,7169870344743041a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały