Kontrofensywa "Wydarzeń"

Rusza wielka kampania reklamowa programu informacyjnego Telewizji Polsat

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Wydarzenia - wiesz, co najważniejsze" pod takim hasłem 3 stycznia 2005 roku rusza kampania promocyjna programu informacyjnego telewizji Polsat "Wydarzenia". Kampania rozpocznie się 3 stycznia 2005 roku i będzie trwać przez miesiąc. Obejmie telewizję, radio, prasę, outdoor i internet.

Budżetu kampanii, jak również nazwę konkretnych mediów w których pojawią się reklamy, Polsat nie ujawnia.

- Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki "Wydarzeń" jako programu wiarygodnego, przekazującego najważniejsze, aktualne informacje w sposób profesjonalny, obiektywny  i niezależny. Kampania ma za zadanie poinformować widzów o nowej godzinie emisji programu (18:45). Główną prowadzącą "Wydarzeń" jest Hanna Smoktunowicz - powiedziała nam Katarzyna Wyszomirska, rzecznik prasowy stacji.

Kampanię przygotował zespół telewizji Polsat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"