Kostrzewa PR wypromuje markę Creightons

Kostrzewa PR rozpoczęła współpracę z brytyjską marką Creightons.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Kostrzewa PR wypromuje markę Creightons

Agencja będzie odpowiedzialna za realizację intensywnej kampanii PR w mediach oraz social media.

Agencję wybrano na podstawie rekomendacji. Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony.

Za obsługę klienta odpowiada Zuzanna Mogielnicka.

Creightons to kosmetyki do włosów, ciała oraz twarzy. Na polskim rynku dostępne są obecnie produkty z wybranych linii do pielęgnacji i stylizacji włosów. Kosmetyki zostały sprofilowane dla określonego typu włosów. Marka jest częścią grupy Creightons PLC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię