Krzysztof Ibisz jako awatar reklamuje nowy wariant piwa Warka

W nowej kampanii reklamowej piwa Warka (Grupa Żywiec) występuje prezenter Polsatu Krzysztof Ibisz. W akcji promowany jest dostępny w sprzedaży od niedawna napój Warka 0.0% Energy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania z Krzysztofem Ibiszem jest utrzymana w konwencji kreatywnej „Planeta Warka”. W spocie prezenter jako cyfrowy awatar towarzyszy mieszkańcom w sytuacjach wymagających dużo energii: podczas jazdy na rowerze, grania w gry wideo czy całonocnego spotkania ze znajomymi.

- Prezenter, znany ze swojego nienagannego stylu, w naszych spotach pokazuje się nagle w hawajskiej koszuli i szortach, dając potwierdzenie tego, że na Planecie wyluzować może każdy. Ten element humoru, będzie wyróżniał naszą komunikację w tym roku - przekonuje Marcin Drożyński, senior brand manager marki Warka.

 

Warka 0.0% Energy to piwo, lemoniada i napój energetyzujący

Reklamowana w kampanii Warka 0.0% Energy ma być odpowiedzią na rosnącą popularność napojów energetycznych, zwłaszcza wśród osób mających niewiele ponad 18 lat.

Napój jest połączeniem piwa bezalkoholowego, lemoniady i napoju energetyzującego. Jest dostępny w czterech wersjach smakowych: mango i cytrusy, ananas i marakuja, limonka i mięta (tylko w sklepach Żabka) oraz fantasy fruits (tylko w Biedronce).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-zamowic-canal-warka-promocja,7169664879863937a ##

Reklama z Krzysztofem Ibiszem będzie emitowana w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych.

Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Za strategię komunikacji marki Warka odpowiada 2012 Agency, za działania w internecie (także w mediach społecznościowych) - Twin, za planwanie i zakup mediów - Starcom, a za aktywności public relations - agencja Hope.

Krzysztof Ibisz w reklamach ON, Neonetu

Półtora roku temu Ibisz wystąpił w reklamie sklepów Neonet ze sloganem „Pan da i panda”, a w 2018 roku - w kampanii salonów optycznych Vision Express. Wcześniej reklamował natomiast m.in. head&shoulders i Cyfrowy Polsat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"