Ks. Adam Boniecki autorytetem dla studentów dziennikarstwa

Główną nagrodę 7. edycji plebiscytu MediaTory studenci dziennikarstwa przyznali ks. Adamowi Bonieckiemu, byłem redaktorowi naczelnemu “Tygodnika Powszechnego”. Statuetkę AuTORytetu ks. Boniecki odbierze 7 grudnia podczas uroczystej gali konkursu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Ks. Adam Boniecki, którego obowiązuje nałożony przez Kurię zakaz wypowiadania się w mediach, został nagrodzony za rzetelność, profesjonalizm i najwyższe standardy dziennikarskie. Wyróżnienie przyznali studenci dziennikarstwa z 19 polskich uczelni. Na karcie do głosowania każdy z 15 tys. uprawnionych mógł wpisać nazwisko swojego dziennikarskiego autorytetu. Od 2010 roku tytuł ten przyznawany jest nie za osiągnięcia w ostatnim roku, ale za całokształt pracy dziennikarskiej.

Laureaci pozostałych ośmiu kategorii w plebiscycie MediaTory zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 7 grudnia br. o godz. 17.00 w Auditorium Maximum UJ przy ulicy Krupniczej 33 w Krakowie.

MediaTory to plebiscyt, w którym od 2007 roku studenci dziennikarstwa z uczelni publicznych, wskazują oraz nagradzają najważniejsze i najbardziej wartościowe ich zdaniem zjawiska w polskich mediach. Jest to już druga edycja, w której udział biorą również uczelnie prywatne. Plebiscyt od początku istnienia objęty jest Honorowym Patronatem Rektora UJ. Organizatorem jest Koło Naukowe Studentów Dziennikarstwa UJ i Stowarzyszenie MediaTory.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały