Kubki 3D w kampanii Nescafe

Marka Nescafe rozpoczyna niestandardową kampanię outdoorową w sieciach hipermarketów Carrefour, Real i Tesco.

tr
tr
Udostępnij artykuł:

Od 18 marca do połowy kwietnia 2010 roku przed 120 hipermarketami staną wielkie, czerwone kubki Nescafe. Są to wielkoformatowe figury pneumatyczne 3D, 7m wysokości z podświetleniem wewnętrznym.

Takie działanie jest częścią wsparcia sprzedaży dla kawy Nescafe Classic 200g w zestawie z czerwonym kubkiem w rozmiarze XXL (o pojemności 450 ml).

Kampanię realizuje dom mediowy Mediaedge:cia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych