Kylie Minogue wystąpi w październiku w Polsce

30 października w łódzkiej Atlas Arenie wystąpi Kylie Minogue. Wizyta Australijki w Polsce będzie częścią trasy, która obejmie 31 koncertów w 15 krajach.

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

Trasa "Kiss Me Once" będzie celebracją nowego materiału, jak i wszystkim doskonale znanych starych przebojów. Nowy, właśnie wydany album "Kiss Me Once" jest pierwszym studyjnym dziełem od 2010 roku i krążka "Aphrodite". Jest również pierwszym albumem od rozpoczęcia współpracy z Roc Nation Managment.

Nad materiałem Minogue pracowała m.in. z Sią, z którą napisała utwór tytułowy. Kylie wspierał także Pharrell Williams, który napisał i wyprodukował "I Was Gonna Cancel". W realizacji dzieła brali ponadto udział Ariel Rechtshaid ("If Only"), MNEK ("Feels So Good") czy Greg Kurstin (bonusowy numer "Sleeping With The Enemy").

Bilety dostępne będą od godziny 10:00 w piątek 21 marca na LiveNation.pl

Ceny biletów:Trybuny 278 zł - 228 złGolden Circle Early Entrance - 298 złGolden Circle - 248 złGA (płyta) - 198 złNiepełnosprawni - 198 zł

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu